Kvällen

Kim gick hem för en stund sen.. Daniel följde inte med Kim hit så hon kom själv.

Tänkte jag skulle se grannfejden på tv kl 21.00 men när jag skulle ha igång trean så stämde inte mina kanaler.. Höll på bli tokig, skickade sms med mamma. Mamma skrev att jag skulle läsa instruktionsboken.. Gjorde det men fattade inte ett skit av alla knappar och allt på fjärrkontrollen.. Så sket i vilket...
Började damsuga istället...
Sen ringde mamma och sa att hon skulle komma och ordna mina kanaler så jag skulle sätta på kaffe...

Så nu sitter mamma och ordnar mina kanaler medans jag sitter och skriver här...
Sitter och tuggar dumleklubba..:D

Finns massa kanaler på tv:n man inte kollar på...

Smorde in magen med den babyoljan mamma köpte till mig idag, blev chockad för den oljan bara sögs åt in i huden.. Den oljan jag hade hemma torkade inte in alls... Där kunde man sitta och vänta...

I morgon är de den 8:e och då går jag in i 7 månaden..:D

Nu ska jag se om man lär sig något av de mamma gjort på tv:n nu när hon är färdig..:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0