28/5

Det var gott med pizza till middag.. Samma gamla vanliga pizza. Don pedro.
Efter maten så väntade jag tills tvättmaskinen skulle bli klar så jag kunde hänga upp tvätten innan vi skulle köra till Linda B för att lämna färgen som vi köpte idag.
Vi skulle även inom Pia och ta en kopp kaffe men hon var inte hemma så det sket sig..
Åkte hem till mamma igen, vi började göra en rabarberpaj av dom 2 sista stjälkarna vi hade hemma.
Så mamma, pappa och jag fikade rabarberpaj och kollade på grannfejden på trean.
Mamma står och stryker de sista babykläderna nu.

I morgon ska jag på graviditetskontroll.. 2 dagar tills man går in i vecka 31 och då är det bara 9 veckor kvar av graviditeten..
Magen har kliat något extremt idag. Har varit tokig.. Blötte ner en handduk i kallt vatten och la på magen men det hjälpte inte så mkt. Så fort man tog bort handduken så trodde jag att jag skulle klia ihjäl mig.
Såg på magen idag att jag börjar få bristningar nu. Men det är bara 2 st än så länge så det är inte så farligt ännu...

Nu är tvättmaskinen klar. Ska ta och hänga upp tvätten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0