13/5

Idag fick man fin besök in till praktiken.
Kim och Jenny kom in en runda och pratade med mig. Dom hade varit där inne bara en stund innan dom kom igen men dom hade inte hört mig och inte vågat gå och titta om jag var där bak på lagret så när jag tittade på mobilen så hade jag ett missat samtal från Kim så jag ringde upp henne så dom kom in och pratade lite skit med mig.
Har stått på lagret hela dagen och galgat av och larmat kläder som ska hängas upp...
Jenny och Kim kom tillbaka vid tre tiden när jag slutade. Vi gick till Jeanette´s torgbutik och tog en fika innan Jenny skulle börja jobba och jag och Kim skulle ta bussen hem.
Kim följde med mig hem.. Hann inte vara hemma hos mig speciellt länge innan mamma ringde och frågade om jag kunde vara hundvakt eftersom dom var tvugna att åka till Kyrkhult och ta det sista i brors hus. Medans jag pratar med mamma så får jag äntligen syn på drottningen och hon sitter stilla på brädan på balkongen så jag smällde till henne så hon dog så förhoppningsvis så slutar dom bygga bo under balkongbrädorna.

I morse när jag satt där ute på balkongen så såg jag drottningen igen och då gick hon ner bara någon bräda ifrån balkongdörren. Hann inte börja leta efter boet då så fick kolla det när jag kom hem och när jag kommer hem så går jag ut på balkongen för att hitta detta bo och räcker att jag bara lyfter på kanten på mattan så ser jag det. Kim tar flugsmäckaren och drar ner det...


Mamma kom och hämtade mig och Kim. Vi körde hem Kim och sen lämnade vi syrran. Kommer hem till mamma och då ringer vi och beställer pizza till middag.. Don pedro. =)
När jag ätit så hänger jag upp tvätten och tar fram hundarnas fäskfoder och sen var det dags för en promenad med hundarna.. Mamma och pappa körde till Kyrkhult..
Kommer in och startar en tvättmaskin och sen börjar jag tina upp hundarnas mat i micron.. 
Man får sitta och vakta Flynns mat för Spike slänger i sig sin mat på 2 röda sekunder och sen går han till Flynn´s mat och tror att han ska få den också.  
Har gjort kaffe så de var klart vid sju tiden. Trodde mamma o pappa skulle komma hem snart så dom skulle få nybryggt kaffe men de verkar inte som om dom kommer ännu... 

Haha idag på praktiken så hade jag varit på toaletten och dom har ingen hel spegel där så jag hade problem att knäppa bältet så jag sket i vilket till slut för jag var så irriterad så jag kom ut med bältet i handen istället. 
EvaLott frågade mig om jag inte skulle använda det mer och jag sa som det var att jag inte kan knäppa det själv för att jag inte ser för att jag har en mage ivägen och då sa EvaLott att hon kunde hjälpa mig och knäppa det. 
Pinsamt att man inte kan göra de själv men svårt när man inte ser och man ska ha i dom knäpperna.. 

I morgon är det dags för praktiken igen, i morgon är det Malin som jobbar..:D Hon är rolig och jobba med.

Idag fick jag mitt beslut om bostadsbidraget också.. Äntligen... 1100 kr ska jag få i bostadsbidrag... 




MIN ÄLSKADE OCH SAKNADE ÖGONSTEN
R.I.P.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0