11/5

Fick halvtidssjukskrivning av läkaren..
Fick intyget och åkte till arbetsförmedlingen för att lämna in de där till försäkringskassan och till min handläggare men det var stängt.. Klockan var inte mer än några minuter över nio. *suck*
Åkte upp till stan och gick in på ett ställe och bad om kopior och lämnade in en kopia till Olof.
Körde till name it, Evalott hade inte öppnat ännu så vi gick in på hemköp för att handla lite frallor mm.. Jag var så trött så jag orkade inte jobba idag...
Väntade på att Evalott skulle öppna så vi kunde prata med henne och lämna en kopia till henne med..
Sen körde vi ner till arbetsförmedlingen igen..
Jag stod i kön till försäkringskassan och mamma letade upp min handläggare för att ge henne ett intyg.
När jag står där i kön till försäkringskassan så kommer mamma ut med min handläggare så vi står och pratar lite om att jag nog ska jobba varannan dag istället för då blir det bättre och inte så ansträngande för ryggen för då får den vila emellanåt...
Så jag ska prata med EvaLott om det och sen ska jag maila min handläggare.
Lämnade in intyget till försäkringskassan och sen åkte vi hem.. Kom hem käkade frukost och sen gick jag och la mig...
Sov i 3 timmar. Mamma väckte mig sen och sa att jag nog inte skulle sova mer för att det kommer nog bli problem med att somna ikväll isf...

Läkaren frågade mig i morse om jag ville ha sömntabletter men jag inte om jag vågar ta det riktigt... Är livrädd att man aldrig mer ska vakna upp.. Men han sa att jag skulle höra av mig om jag ändrade mig.
Till och med den 31 maj är jag halvtidsjukskriven till. blir det inte bättre då så blir jag heltidssjukskriven..




Nu är det dags för middag.. Wok..:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den växer som tusan nu=) Har gått upp 5 kilo sen jag blev gravid :D..Usch vad tråkigt med ryggen, men skönt att du fick vara halvtidssjukskriven iaf. Det kan behövas så mot slutet. Har du svårt att sova? Jag tycker jag somnar mycket bättre nu och sover mycket längre om dagarna än innan skratt kramar

2009-05-11 @ 21:31:52
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/
Postat av: Josse

Ja den växer som tusan nu=) Har gått upp 5 kilo sen jag blev gravid :D..Usch vad tråkigt med ryggen, men skönt att du fick vara halvtidssjukskriven iaf. Det kan behövas så mot slutet. Har du svårt att sova? Jag tycker jag somnar mycket bättre nu och sover mycket längre om dagarna än innan skratt kramar

2009-05-11 @ 21:32:07
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo jag har svårt att sova om nätterna.. Sömnen rubbas för mig. Vaknar flera gånger efter klockan 3, kan ligga och kolla på klockan varje timme, kan vakna pigg mitt i natten. Och det tär på kroppen.

2009-05-11 @ 23:04:52
URL: http://hannaliinda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tur att någon har de bättre och sover gott..:D

2009-05-11 @ 23:05:18
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0