Mamma, Hundpensionat, konsum, damsuga mm

Gick bra och sova själv i natt trots rädslan.. Kim satt här till lite över 03.00 tiden.. 
Slängde på en film som jag låg och kollade på i en halvtimme innan jag stängde ner och somnade..
Men det kommer sitta i kroppen ett bra tag att varje kväll man kommer hem och öppnar porten att det ska ligga någon utanför min ytterdörr..

Hade ställt klockan på 09.00 tiden i morse för då skulle man upp och slänga sig i duschen och sen promenera ner till mamma och äta frukost med dom...
Sen så åkte jag, mamma, Britt och pappa bort till Gungvala för Britt ville se hundpensionatet..
Så då tog mamma med sig Spike hem samtidigt så nu är Spike åter hos mamma..
Åkte hem släppte av pappa och hundarna och sen åkte vi o hämtade sis Ida för vi skulle ner till konsum och handla lite.
När vi handlat klart så släppte mamma först av Ida vid sitt och sen körde 30 meter och sen släppte av mig.:D
Dimpade bara av mina matvaror och sen gick jag hem till Ida och tog en kopp te sen hem igen och började diska o damsuga...
Tänkte jag skulle städat toan men det orkade jag inte just då så jag ska ta och städa den sen.. Måste ta och damma av vardagsrummet och så med.. Byta sängkläder, boka tvättis tid mm...
Har suttit och kollat på repriserna av svergies värsta bilförare och spårlöst. Mamma ringde med nyss och sa att hon skulle plocka upp mig om en stund när hon körde hem.. Ska äta middag nere hos mamma..:D
Sen får det bli gå hem och fortsätta med städandet..

Britt och Elis har med kört hem, vet inte när dom körde men tror dom körde efter att vi hade varit nere på konsum...

Dags att göra sig klar så man är färdig när mamma ringer...



FLYNNAN




YRVÄDRET SPIKE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0