Hjälpt

Har varit ute och hjälpt mamma i trädgården.. Jag stod med damsugaren och blåste bort alla löv och lyfte trädgårdsmöblerna och gjorde det fint.. :D
Sen kom pappa och ville ha el uttaget för han skulle såga ved... Så då tog jag tag i kratt j*veln och började kratta istället.
Var varmt och skönt ute, solen sken mm.. Men sen bara vände det. Fortfarande 7 plus grader ute men det är kyligt i luften och det kommer kalla vindar.. Gick in för att fixa fika.. Ordnade bullar och ny bryggt kaffe och gick ut med till mamma och pappa.. Satt där ute och fikade men blev en snabb fika för min del för jag frös så pass mkt så jag ville bara in. Flynn ligger där ute på gräsmattan och mår bra...
Ska hem sen och slänga mig i duschen, var på väg hem innan mamma frågade om jag ville hjälpa till på baksidan...
Ska hem till Kim och ta en kopp kaffe eller en kopp te sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0