Hemma efter en tur i staden

Nu är man hemma efter en härlig dag i stan.
Var på arbetsförmedlingen i morse där det gick väldigt bra. Ingela godkände mitt CV och mitt personliga brev..:D
Efter arbetsförmedlingen så gick jag hem till Carro och där åt vi frukost. Ny bakta fallor och drack te. Satt gott i magen..:D
Sen kom Josse hem till Carro och då tog vi en vända på stan och tittade i affärer och sen köpte Carro fikabröd på Rolands rullande bageri..
Josse körde hem efter stan och sen kom Mattias hem till Carro.. Dom fikade winerbröd med hallon på och jag satt och käkade min biskwie. Är inte så förtjust i winerbröd för dom smular så mkt men sen beror de väl på hur man äter dom också.. Haha.. Mattias winerbröd med hallon bara rann längs handen på han..
Jag och Carro lagade mat. Skinksnitchzel med pommes och bea sås. Väldigt gott, Carro var tvungen att ha något i magen innan hon skulle börja jobba..
Carro gör nog världens lösaste bea sås tror jag.. Den var riktigt flytande men den smakade bea sås iaf och det var väl huvudsaken:D
Sen var vi tvugna att köra för vi skulle inom ett gym där Carro ska börja träna så hon skulle ha papper ifyllda men det blev dom inte för lappen var tvungen att skickas någonstans eller hur det var.. Lyssnade inte så mkt, var mest glad över att stå inne i värmen och det såg väldigt avkopplande ut för dom som låg och plaskade i vattnet..
Sen fortsatte färden mot Svängsta. Jag hoppade av hemma hos mamma eftersom min älskade laptop och mina kläder är här och Carro skulle köra till jobbet.
Tänkte jag skulle se om det finns något ny bryggt kaffe eller så får man väl sätta på så man kan få en kopp kaffe i sig..

Men men dags att kolla termosen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0