Helgen

I fredags natt så ringde älskling vid halv 2 tiden när man precis hade somnat... Vaknade till liv efter alla gånger han hade ringt..
Slutade med att han kom hit klockan 03.00 eller var klockan var...
Somnade om som en stock när man hade han jämte sig..
Lördagen så vaknade vi till liv.. Eller jag vaknade till liv först och slängde mig i duschen och åt frukost och hade mig och älskling sov ännu.. När jag hade ätit klart så kröp jag ner i sängen jämte han igen och låg där tills vi klev upp..
Älskling åkte hem vid halv 3 tiden sen gick jag över till sis Ida för att vi skulle gå ner till frendos och lämna filmen jag och Erlandsson hade hyrt..
När vi kom tillbaka till Brunnsvägen så följde jag med Ida hem, Becca och Ida skulle bjuda på middag..:D Blev tonfisksås med spagetthi.. Väldigt gott..:D
Becca följde med mig hem en vända för att hon skulle skriva ett arbete till skolan.. Mamma skrev till mig på msn och frågade om jag kunde vara hundvakt i 2 timmar för mamma o pappa skulle in till stan en vända...
Så mamma kom hit och lämnade Flynn och Spike..
Flynn grät efter mamma som han alltid gör så fort mamma åker iväg...
Mamma och pappa kom och hämtade hundarna vid 10 tiden och sen satt jag bara och väntade på att älskling skulle komma.. Han var i stan och drack med ett par kompisar...
Han kom vid 00.10 tiden och var full o glad...
Låg och myste i sängen innan båda somnade..Men vaknade i natt flera gånger av att hans mobil ringde och vid 01.30 så ringde min hemtelefon.. Ett mobilnummer jag inte kände igen så jag svarade inte...
I morse när man vaknade så drog jag med mig älskling ner till konsum.. Den stackaren var bakfull.. Vi gick ner dit för att köpa frallor och pålägg som vi skulle ha till frukost.. Så när vi kom hem så blev det en stor frukost med kräm, knäckebröd,frallor,kaffe, jucie mm..:D Meeega gott...
Slängde oss i duschen efter det och sen kom hans mamma och hämtade oss och lämnade av oss hemma hos älskling...
Mätta som vi var så slängde vi oss i soffan och glodde på dom filmerna som gick på tv:n på eftermiddagen.. Vid 2 tiden så var jag så trött så jag somnade på soffan i älsklings rum.. Vaknade flera gånger av att han låg och pussade på mig... Hade massa mys innan det var dags för att gå ner och laga middag..
Blev en gratäng med ris,bacon,purjolök,svamp mm
När vi kom upp till hans rum igen så var det familj annorlunda på tv:n.. Aldrig sett det programmet innan men det verkade inte alls vettigt...
Klockan tickade rätt snabbt sen tyckte jag och det var dags för att lägga ihop älsklings matlåda som han ska ha med sig till jobbet i morgon...
Sen var det dags för mig att åka hem innan det blev allt för sent för jag hade med saker att göra och plocka ihop lite mm...
Har ett möte i stan 10.10 i morgon och sen ska man inom affären för att handla lite och sen när älskling har slutat så kommer han direkt efter jobbet så ska vi laga mat.. Han ville att jag skulle laga dom där kycklingrullarna...:D
Måste skicka ett sms till älskling i morgon med och påminna han om att han ska säga till chefen om torsdag då jag ska på ul så han får ledigt den tiden... *längtar tills på torsdag då man får se lillen*
Nu får det bli plocka i ordning lite och sen får det bli sängen så man är pigg i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0