Rastlös

Jag är rastlös och jag är varm..
Denna dag har vi bara suttit inne hos moster och det är väldigt på frestande.. Jag måste ha något att göra. Håller på tokig..
Jag och mamma promenerade till affären innan bara för att ha något att göra....
Och nu är det samma sak igen.. Man sitter rastlös rakt upp och ner på en stol och väntar på att något ska hända...
I morgon ska vi till stan. Moster ska klippa sig då med... Rea på kappahl.. Dom har tre butiker med kappahl istan och det är väääldigt onödigt så dom ska stänga ena butiken...
Så även dom kläderna det redan var rea på är det rea ännu mer på.... Min kusin hade varit där idag.. Ska dit i morgon och glo på bebiskläder om det finns något kvar...


Nu måste jag komma på något att göra..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0