8/6

Går in i 8:e månaden idag.. =)

Har varit inne i stan och handlat lite till bebisen..:D


Köpte en sån här badbalja fast svart.
Lämnade badbaljan hemma hos mig så därför fick det bli en bild från google.



Köpte en badtermometer som jag också lämnade hemma hos mig.


Köpte påslakan set till vagnen, en kudde till vagnen och ett laban påslakanset till spjälsängen.



Köpte ett vagnstäcke och en labanfilt


Köpte även en laban snuttefilt och ett laban påslakanset till vagnen




Köpte ett laban spjälsängsskydd till spjälsängen som jag också lämnade hemma och googlade efter en bild. :D



Sist och inte minst köpte jag ett vitt mamma linne till mig.... Behövdes kan jag ju säga..




Kommentarer
Postat av: Anonym

besatt av laban? ;)

2009-06-08 @ 22:30:01
Postat av: Hanna

Jaa..:D

2009-06-08 @ 22:35:34
URL: http://hannaliinda.blogg.se/
Postat av: Josse

Nej Bebis mår bra..Den lilla krabaten sparkar för fullt i magen=) Varit på mer kontroller?

2009-06-18 @ 08:19:06
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0