7/7

Idag har man varit helt orkeslös. Har inte haft några krafter till att göra något, känns som man håller på bli sjuk. 
Tungt att andas och värk överallt.. Det blir bara jobbigare och jobbigare om nätterna nu när man ska vända sig om, nu får man ta hjälp utav madrassen.

Var på rock en runda igår och de var absolut inget att ha.. Det enda vi köpte var mat och munkar. Haha

Idag har det varit valdag.. Så man tog sig tid till att åka och rösta iaf.

Hoppas det är bättre i morgon. Ska åka in till stan och handla lite saker till bebisen med mamma..

Fick inte tillbaka min lägenhet idag. Min bror ville ha den i någon dag till..

Idag när min brors vän skulle köra hem till Norge så fick jag, Flisan och Ida 100 kr var av honom. Han sa att det var matpengar.. Det var hans sista svenska pengar och han har ingen användning för dom längre så vi fick en slant var.. Snällt av honom.. Känner ju knappt honom, knappt pratat med han för att man inte förstår vad han säger.

I veckan ska jag åka med min moder till Jönköping och stanna där någon dag.. Dreamhack börjar i helgen..

Ikväll blir det att knyta sig tidigt..

Sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0