3/6

Har inte bloggat på flera dagar.
Har inte hänt så mkt heller för den delen...  Finns inte så mkt att göra..

I måndags gick jag, bror, Ofie, mamma på stan en liten runda. Jag mådde pyton. var trött, varm, illamående mm.. Jag skulle åkt på föräldrarkursen som började halv 2 men jag orkade verkligen inte...
Blev bara ta det lugnt när man kom hem...Kände mig inte alls kry..
Tisdagen så hade jag möte istan på morgonen.. Så jag och mamma åkte och lämnade Flynn hos min bror en liten stund medans vi skulle till stan..
Min bror och Ofie skulle bara haft min lgh tills idag men eftersom Ofie är allergisk mot hundar så kunde dom inte vara hos min brors pappa för han har en långhårig hund och sen har dom en hund till som jag aldrig har träffat.
Idag har det inte skett så mkt... Har suttit hemma hos mamma mesta dels hela dagen. Jag och mamma var en runda istan hos Nina...
Jag, mamma och pappa har varit ute i Gungvala och hjälpt Sussie lite. Hon är dunder förkyld och det har satt sig i lungorna på henne så då hjälpte vi henne med hundarna..
Jag och mamma var ute med hennes kennel hundar... 5 st + Flynn. Hon har 6 hundar själv men eftersom Foxy har sina valpar så följer inte hon med på promenad. Pappa och Sussie´s kille Björn och Adam var ute men pensionat hundarna...
Det tog på krafterna att hålla tre hundar och sen skulle dom dra lite i början och det kändes i hela kroppen....

I morgon ska mamma och jag köra till Karlskrona.. Vi ska på visning på förlossningen... Det skulle ta mellan 1 ½ - 2 timmar.. På vägen hem så ska vi köra inom Ronneby för att hämta mer färsk mat i djuraffären.
Har jag fått mina pengar i morgon så ska vi köra en runda till Kallinge och hämta den bilbarnstolen jag ska köpa och mitt i Ronneby ska vi hämta en babysitter jag ska ha...


Nu ska jag sätta mig och glo på tv...

En bild på valparna..:D




Bild på babysittern


Och en bild på barnbilstolen..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0