Typiskt

Jaha detta var en rolig dag eller inte...:S

Började med att jag laddade ner den nya msn.. När jag fått ner den så tyckte jag inte den var så bra så jag ville ta bort den och ladda ner den gamla igen...
Men det fanns ju inte ens på avinstallationsprogrammet, satt och letade i flera timmar efter den skiten så man kunde ta bort skiten...

Sen när jag kommer hem till mamma för hon ska hjälpa mig och hitta skiten så jag får bort den från datorn så kom jag inte ens in på de trådlösa på datorn..
Fick ringa fujtsi siemens och prata med dom och han skulle skicka någon j*vla länk till mig på min hotmail. Så fick stoppa i internetkabeln. Då fungerade nätet... Sen när jag skulle ladda ner den länken från min hotmail så fattade jag inte hur jag skulle göra så jag fick ringa tillbaka till dom..
Fick prata med en äldre gubbe som sa nej så ska du inte göra de är fel och gör såhär istället och sen blablablabla gjorde allt han sa och de fungerade inte. pratade med han i över 45 minuter och startade om datorn 3 gånger och hade mig.
Men sen så säger denna gubben att ne men jag vill ha iväg din data på lagning för nätverkskortet är paj för det trådlösa och sen frågade han mig hur länge jag hade haft datorn jag ba ja du jag har haft den max i 3 månader..
Och då tyckte han det var lite lustigt att den redan skulle vara paj..
Och så var ju den viktigaste frågan ifrån mig hur länge den skulle bara borta och då sa han de beror på vad du anser länge men iaf ett par veckor sa han... ETT PAR VECKOR?? Hur fan ska jag klara mig utan data i ett par veckor??
Och sen sa den gubben att jag hade något som jag inte fattade vad och jag bara vad innebär det då? Och då sa han att de är så en budbil kommer och hämtar min data hemma hos mig. Och kanske kör och lämnar den till mig också när den är färdig annars får jag hämta den på posten..
Så i morgon skulle nog en gubbe ringa till mig och bestämma tid när dom ska hämta den eller så hämtar dom den på onsdag.
Sen sa den gubben att jag skulle spara allt jag har på datorn någonstans om jag är rädd om något, för det kanske blir så att dom blåser hela min data.. Och vart fan ska jag spara dom sakerna då???
Men men.. Får väl se hur detta ska gå.. Jag kommer ju krypa på väggarna för att jag inte har något att göra.. Kommer bara kunna blogga när jag är hos någon som har en data...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0