R.I.P

För några timmar sen så fick jag veta....Känns overkligt. Visst det var ett tag sen vi umgicks men när vi väl umgicks så pratade vi så mkt och när vi var små så var vi tajta.
Det känns inte alls som det var länge sen vi satt på golvet när vi var små och lekte med barbiedockor..
Det känns inte alls länge sen vi var ute på nöjesbåten och festade ihop..
Jag minns när vi var på min systers dop och bilder togs på oss utanför kyrkan...
Vi båda hade vita klänningar...  Jag har kvar dom bilderna i mitt fotoalbum.
Jag minns alla kalas som vi var samtidigt på...

Tråkigt att det slutade såhär men jag hoppas du får/har det bra där du är nu uppe i det blå någonstans...
Tänker på dig..


Rest In Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0