Morgon

I går när vi kom fram till Rinneby så fick jag stå utanför blomsterbutiken med Flynn. Det var kallt och jävligt.
Efter typ tio minuter så vinkar mamma och hon Kristina som har blomsterbutiken in mig och Flynn.. Flynn fick komma in om han inte var stissig eller pinkade på blommorna.. Stissig är han inte men om han kissar på blommorna kan inte vi svara på.. Men han gjorde inte det heller.
Vi stod nog inne i blomsterbutiken i en halvtimme.. De var attan vad hon pratade.
Tänk om man skulle stått med Flynn utanför sålänge.
När vi väl kom ut från butiken så skulle hon stå och mala i typ tio min utanför också. Buketten blev jätte fin. Ska se om jag kan ordna upp en bild på den.

När vi väl kom till Asarum igen så sa jag till mamma att mcd ligger till vänster så att hon skulle svänga.. Hehe.
Mamma svängde till vänster och fortsatte till mcd. Jag hade såna kuponger. Så igår så köpte vi köp tre menyer och få den billigaste på köpet.:D
Flynn satt i bilen och väntade. När vi kommer ut till bilen så har den stackarn varit åksjuk och spytt. Men som tur väl va så spydde han på sin egen mata som vi har i bilen till han.


Väl hemma så var de skönt att komma hem.

Pappa väckte mig nu vid 7 på morgonen och sa att de brinner bara för att jävlas. Men de där hjälpte inte..:D
Om drygt en timme så ska jag och mamma åka ner till Jämshög för att lämna buketten i kyrkan så den kommer med i Tiinas sån där blomster grej. Kommer inte ihåg vad den heter...
Vi ska även lämna av sis Ida och hennes kusin Rebecca från sthlm som kom igår nere vid kyrkan. Begravningen börjar kl 10.00 men vi ska vara där kl 09.00 och lämna buketten. Tur att vi inte ska lämna buketten när det är folk som är där... Hade inte velat stå där i mjukisbyxor. Hoppas man får se en skymt av kistan iaf.

Nu blir det göra sig i ordning. 



Denna begravningsbukett köpte vi till Tiina.   Från Mamma,Conny,Mig,Ida och Felicia

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0