Kvällen

Efter top model Kanada så satt jag och tittade på förlossningskliniken.. Min bror kom hem från sin pappa då också. Han tog en bit av min äppelkaka och den tyckte han om. Sa han iaf..:D
Vi såg en som skulle föda ett barn men hennes mamma (blivande farmor) stod och krystade när barnmorskan sa till henne som skulle föda att krysta. Såg rätt roligt ut..:D
Sen var det ett annat par som skulle föda ett barn och barnmorskorna hade sagt hela tiden att det skulle bli en dotter men sen när barnet väl föddes så var det en son.. Och paret hade bara köpt flick kläder. Haha pappan han stod och skrek det är en pojke, det är en pojke.. Var roligt och se.

Varken min bror eller jag hade ätit middag idag så vi beställde mat från toms corner.. Han bjöd på det. Så snäll han är.
Sen när vi ätit klart så kommer mamma och pappa innanför dörren och då hade bror min hunnit duscha och göra sig klar inför Carro´s fest han skulle på...
Så mamma hann inte mer än innanför dörren innan hon skulle köra bror till Vekerum. Men när vi kommer till Svängsta vägen så byter mamma och pappa plats.. Så pappa kör bror dit istället för att mamma vet inte riktigt vart de låg någonstans så då bytte dom plats så mamma gick hem med Flynn den lilla biten som var kvar...
När vi kommer hem igen så åker chips påsarna och läsken fram. Satt och kollade på king kong som gick på tv men det var ingen höjdare. Den var så seg startat så jag gick därifrån och tog min data med mig och gick in i syrrans rum.

Känner att snart är det sängen, är väldigt trött och ögonen går i kors på mig..

I morgon bitti så åker min bror tillbaka till Norge igen. Men han kommer hem vecka 7 igen så det är inte så lång tid han är i från familjen..


Ikväll när vi var på väg hem från toms corner så satt vi och pratade och skrattade. Precis som gamla tider.. Fan vad jag har saknat det.
Kändes så bra, de var bara jag och min bror i bilen och vi skrattade och härjade som den gamla tiden.. Man vet verkligen vad man saknar när han är borta så länge.
Önskar han kunde vara på hemmaplan lite mer, man hinner ju inte umgås med han så mkt..
Även om han inte umgåtts med sina kompisar denna helgen så har han knappt varit hemma ändå.

Ne nu får det snart bli sängen. Känner att ögonen går i kors nu...


Hmm nu ska jag se om jag får upp en bild.. Ska klara detta.. .

Flynnan

 Flynn är världens goaste hund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0