Kim,Jenny,Hanna,Mat och Spel

När jag kom hem så kom Kim över på kaffe.. Satt och pratade och kollade på det okända som gått på tv:n hela dagen..
Sen kom Jenny ner en runda också för hon ville låna lite nässpary för hon var dunder förkyld, så hon fick också lite kaffe.:D
Kim sa att hon och Daniel skulle ner till Hanna och Jonas vid kl 20.00 så jag ringde Hanna och kollade om det var lugnt om jag också kom..
När Kim gick vid 19.20 så slängde jag mig i duschen en snabbis., Idag var det verkligen en snabb dusch med på 10 minuter annars kan jag stå i duschen en 30 min - 1 timme..
När jag var klar så gick jag bort till Hanna och Jonas... Kim och Daniel kom också efter en stund..
Vi beställde mat från grillen och det satt inte helt fel..
Sen skulle dom spela ett spel, alias tror jag det hette men jag var inte med... Har aldrig spelat det innan så jag ville titta på första omgången men sen blev jag så trött helt plötsligt så jag gick hem och skulle lägga mig och då skickade syrran och skrev att hon skulle ut med hundarna så hon undrade om jag skulle följa med hem. Tänkte kan väl lika väl följa med ner nu och slagga här inatt och sen gå hem på förmiddagen eller något..

I morgon bitti vid 06.30 så kommer Sussie och lämnar antingen 2 eller 4 hundar till som mamma ska passa..
Men dom ska hon bara passa till lördagen.. Så antingen kommer det vara 4 lr 6 hundar i huset som leker loppan....
Mamma erbjöd sig till Sussie att passa dom med tanke på att dom håller på med hundpensionatet och Sussie har mycket att göra. Det är fullt i alla 12 boxarna på hundpensionatet också...

I morgon är det fredag igen och tiden går väldigt fort tycker jag.. Man hinner ju inte mer än blinka innan det är en ny dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0