Känslor, Monopol

Fy fan säger jag, hur fan kan du hålla på såhär?? Jag fattar inte det. Och du ska bete dig moget??
Jag vet inte vad jag ska göra.. Orkar jag mer?
Jag vet inte alls vad jag ska göra, mår inte speciellt bra iaf... Allt bråk mm och senaste sms du skickade...Vill snarare bara gå och gömma mig, ibland ångrar jag verkligen att jag någonsin träffade dig...  


Gick hem till mamma, ringde och frågade dom om vi skulle spela monopol innan jag gick ner.
Visst skulle vi spela. Men när jag kommer ner så verkar det inte bli så att vi ska spela.. Pjär pappas kompis kom också. Pappa och Pjär satt och drack grogg ute i köket.. Jaha tänkte jag blir inget spel.
Satt vid min data och pratade med folk...
Pratade med Daniel på msn. En killkompis från Göteborg. Fan vad jag har saknat att prata med honom..
Satt och pratade med alla möjliga och när man är uppe i varv som mest på msn så säger dom att vi ska spela..
Jaha börja spela vid 22 tiden...
Så det var bara gå ut och börja spela.. Det var jag, syrran, pappa och Pjär. Mamma skulle inte vara med. Men mamma hade gjort chokladpudding till oss och vispat grädde som vi satt och smaskade på under spelet...
Jag tog även en kopp kaffe..
Syrran åkte ur spelet först och sen åkte jag ut.. Haha.. Vi gick bankrutt...
Pappa och Pjär fortsatte spela typ 5 min efter jag hade åkt ut men sen la dom med ner det och delade på det . Men jag vet inte vilken av dom som vann, dom satt typ där med lika mkt pengar...

Så nu sitter man här igen..

Vet inte vad man ska ta sig till nu, känner verkligen inte för något nu...
Funderar på att gå hem så ingen av dom här hemma kan se hur man mår... Orkar snart inte hålla det inne mer...
Vill bara skrika rätt ut, vill bara flytta, vill bara försvinna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0