Hmm

Vad ska man göra?? Jag är allmänt uttråkad. Det riktigt kliar i fingrarna men ändå är jag svin trött så jag vet inte vad jag ska göra.. Har suttit och kollat alla internet sidor man brukar vara inne på så nu är det inget roligt längre.
Kanske bud på att sova snart istället och få sin skönhetsömn..
Vaknade trots allt 5 i morse... Tycker det är väldigt dåligt med kommentarer och så..:D Haha men visst vad kan man begära när man inte har länkat bloggen någonstans..

Har ju inte haft den allt för länge heller..


Denna dikten är så bra..:D

Ibland har jag lust att följa med ängeln upp i det blå, 
allt skulle bli mycket lättare då
men du får mig att stanna kvar
på denna jord när du säger tre små ord,
Orden kan användas
mellan kille och tjej, de tre små orden är
Jag älskar dig


Kände mig bara tvungen att skriva den..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0