Handling, mat mm

Jag och pappa var i Mörrum och handlade.. Tog det jag skulle ha och sen gick jag till kassan.

Bad pappa släppa va mig på Brunnsvägen, sprang upp till Kim direkt men när jag kommer upp så kör hon i princip ut mig igen. Haha nej riktigt så var det inte, men hon hade skickat ett sms tio min innan jag kom och det hade jag inte sett så jag gick hem igen efter jag sprungit i alla dessa trappor..:D
Kim och Daniel skulle mysa innan hon skulle jobba..:D
Kom hem satte igång musik och sen slängde jag mig i duschen. När jag var klar efter 45 min så skickar Kim och säger att jag kan komma nu.
Tog min data med mig och gick...
Började med maten direkt när jag kom upp...
Så nu har vi ätit och jag snodde glass med chokladsås efter maten..:D Så nu sitter vi och nördar oss som vanligt...
Ska snart gå hem för Kim ska sova om en timme för hon ska jobba natten inatt...

Ska ta och gå ner en runda till mamma då hade jag tänkt för att slippa sitta ensam i lägenheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0