God morgon

igår så slocknade jag i min säng. Ställde klockan på 17.00 att den skulle ringa så man inte skulle sova bort hela kvällen...
Vid 17.00 ringer klockan och jag är fortfarande mega trött så jag ställer om klockan till 17.30.
Men några minuter över 17.00 så ringer mobilen. Det är ett norskt nummer, känner inte alls igen det så jag lät det ringa. Efter 2 min så ringde mobilen igen. Ahhhh fick svara och då var det min bror. Han frågade om han kunde få låna min lgh till söndag. Visst kunde han det. Under tiden jag pratar med honom så ringer hemtelefonen 2 gånger.. Dom hinner inte mer än lägga på innan dom ringer upp igen.. Då var det mamma.... Hon hade ringt en gång på mobilen också medans jag pratade med bror.
Och när jag och bror la på så hann jag inte mer än lägga ner mobilen innan det ringde igen på hemtelefonen...
Då var det mamma igen..
Svarade: Det var hemskt vad du ringer. Ja men du svarade ju inte fick man till svar. Nej konstigt när man pratar i telefon. Ja men de tutade inte upptaget fick jag svar...
Jaja nog med det...

Började bädda rent i sängen och så.. Sen när jag var klar och skulle sätta mig vid nätet så dör internet... Blev duktigt irriterad, hemtelefonen slutade med fungera. Kunde ju inte ringa bredbandsbolaget via min mobil så fick ringa mamma och be henne ringa dit. Mamma ringde tillbaka till mig efter tio min och sa att bredbandsbolaget hade sagt att det var driftstörning pga ett strömavbrott och nätet beräknades vara tillbaka vid 21.00 tiden.. *suck* Packade ner lite kläder i en påse och tog min dator och började promenera ner till mamma. Hinner inte mer än innanför dörren så säger mamma släpp dina saker du ska upp till Kim. Jaha? Varför det? Hon ringde och var ledsen sa mamma.. Släppte sakerna och ringde Kim och åkte upp till henne.. När jag kommer upp dit så är Hanna och Tjolla också där...
Kim var jätte ledsen.. Men vet inte om jag får skriva ut varför hon var det.
Men iaf så satt jag där uppe till klockan 21.00 och sen kom mamma och hämtade mig. Min bror hade med kommit hem..:D
Men han var ju inte så sällskaplig, han satt jämte datorn med pappa i sovrummet och jag tog fram min data och sen satt jag och spelade i princip hela kvällen...

Flynn kom och väckte mig i morse.. Men det var lika bra att gå upp ändå. Klockan var ju ändå 9 och jag och mamma ska ju ändå köra till Ronneby vid halv 12 tiden för att hämta Tiinas begravningsbukett.

Nu ska jag äta frulle och sen blir det duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0