Fredag

Varit nere hos mamma hela denna dagen...
Vaknade rätt tidigt var uppe en runda men sen gick jag och la mej igen med kläderna på... Frös som attan...
Var inte meningen att jag skulle somna om, jag tänkte bara att jag skulle vila lite..
Men så blev det inte..
Vaknade vid halv 11 eller något och då hade inte hundarna kommit så jag frågade mamma när Sussies hundar skulle komma och då sa hon ja dom ska komma nu och jag fick panik. Tur man hade kläderna på sig iaf...
För så fort jag satte mej upp så kom pappa och Björn med Foxy och Meg....
Meg är jätte söt. Man kan tro att hon är en valp för att hon är så liten men hon är en amrikansk bearded coliie så de är därför...
Foxy är i storleken med Flynn fast hon var ljusbrun vit....Jätte söt...
Jag och mamma tog en runda med alla 4 hundarna ner till konsum efter att pappa och Björn hade åkt tillbaka till jobbet....
När vi kom hem så slängde jag Meg i duschen för hon var mega skitig och flåtig... Och Meg torkar rätt snabbt me tanke på att hon med är korthårig som Flynnan..:D
Skulle duschat Foxy också men hon hade inte hunnit torka tills vi skulle gå ut nästa gång så mamma skulle duscha henne sen ikväll efter sista rundan tror jag...

Ikväll har jag gjort en äppelkaka här hemma hos mamma..
Jag fattar inte vad jag gör för fel längre, den blir aldrig lika god som den var för något år sen... Ändå gör jag på samma sätt som jag alltid gjort.. Men visst äpplerna har ju inte alltid varit samma och det gör ju väldigt mycket i smaken men ändå...

Usch ska ta och gå hem sen till min lägenhet och det känns som hela ansiktet komma frysa fast innan man ens är hemma...
Ska bara kolla klart på dogeball på tv3 innan man går hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0