Fortsättning på tisdagen

Tog ett tag innan man slängde sig i duschen. Låg i soffan och pratade med folk på msn och försökte ladda ner låtar mm...
När jag väl kom in i duschen så tog de mig 45 minuter innan man kom ut.. Älskar att stå och dra mig under varm vatten.
Slängde mig i soffan sen igen och försökte hitta någon film som är vettig..
Hittade änglagård, andra sommaren och den fick det bli. Laddade ner den och när den var klar så tittade jag igenom den snabbt och insåg att den hade jag redan sett men väldigt länge sen så den fick duga ändå..
Satte inte igång den direkt heller...
Satt och letade mer filmer och försökte få ner någon vettig musik men det gick inget vidare bra det heller...
Sen ligger jag i soffan och håller precis på somna in så ringer Carro och säger att hon kommer upp till mig snart att hon bara skulle platta håret mm..:D
Okej jag rör mig inte ur soffan förens du har kommit sa jag. Äsch tänkte jag, får väl göra mig klar så hon slipper vänta på mig sen.
När hon kom så drog vi in till mcd och käkade mac feast och mac flurry.. Det satt inte fel.
Sen blev det coop forum och kolla vad dom hade för saker på rean och sen blev det hem till mig. Slängde oss i en varsin soffa med våra laptopar.:D
Vi ligger här ännu och klockan är 01.13 och det är onsdags morgon snart..
Stackars Carro har suttit i flera timmar och försökt få ner den nya msn men det är något som krånglar för henne...
Sitter och funderar på om man ska göra sig en kopp te till..?!? Ska fråga Carro med om hon vill ha en kopp till...Isf blir det den tredje koppen..:D


Nu på torsdag så går jag in i vecka 12.. :D Jippie..:D

Saknar min älskling med så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Förhoppningsvis så får man träffa han i morgon och pussa på han..:D

Nu blir de fråga Carro om mer te...

Ha en godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0