Fortsättning på helgen

Efter filmen i fredags så gick jag hem.. Såg inte hela filmen, pallade verkligen inte.
Gick hem, Jenny ringde och ville komma ner på en kopp te och prata av sig lite och Kim kom också.
Så vi tre satt i mitt kök och drack te och kaffe och pratade en massa...
Var väldigt trött i fredags så jag somnade rätt tidigt.. Somnade nog vid 00.00 tiden...Slängde på en film på datorn och bäddade ner mig i sängen. Men det var inte många minuter man såg och sen slocknade jag..

Lördags vaknade jag och Jenny ringde och kollade om jag ville komma upp på morgon te. Sprang upp dit och tog en kopp te och sen gick jag ner till mitt igen och då ringde mamma och frågade om jag skulle med och handla. Jaja jag hade ändå inget bättre för mig så jag packade ihop datorn och lite andra saker och sen åkte jag. Satt nere hos mamma hela kvällen.
På kvällen kändes det som jag skulle svimma. Kändes som trycket bara föll. Frågade mamma efter järntabletter men de hade hon inga så jag fick trycka i mig vatten och smörgås för att se om det blev bättre och lite bättre blev det.
Mådde samtidigt illa och hade såna smärtor i magen.. Tänkte först att nu är det ett missfall på väg men smärtan ordnade till sig sen mot kvällen. Tror det bara var för att magen håller på möblera om och livmodern växer..
Satt och spelade spel med syrran på nätet. Vi spelade inte mot varandra men vi spelade samma spel för att se om vi kom upp i samma nivå.. Haha...Flera timmar satt vi med de där... Mamma kallade oss datanördar... Jag, Ida och Flisan satt med våra laptopar. Så 3 laptopar stod och blockerade köksbordet.:D
Blev sängen rätt tidigt den kvällen med. Vid 00.00 så gick jag in och la mig men satt och spelade goldminer i sängen till 00.45 sen stängde jag av och slocknade.

Idag så vaknade jag vid 9 tiden. Var rätt pigg när jag vaknade.. Börjar bli irriterad på att man vaknar flera gånger om nätterna nu... Vaknade en gång i timmen... Näst sista gången jag kollade på klockan så var hon 5 på morgonen...*Suck*
Stör mig på att jag inte kan ligga riktigt på magen som jag brukar göra. Kan bara ligga på rygg och båda sidorna och det är väldigt jobbigt...
Har ont som satan i mina axlar.. Funderar på hur det kommer bli när magen är riktigt stor..
Klev upp och blev så sugen på en kopp kaffe. Tog mig en kopp och efter ett par munnar så ville jag inte ha mer och då hade jag inte ens druckit halva koppen.
Kan få såna sug men sen när jag väl tar det så är det absolut inte gott...
Gick in i Adams rum med min laptop och spelade goldminer. Sen gick jag hem när syrran ändå skulle ut med Flynn. Då fick man sällskap.:D Gick hem och slängde mig i duschen. Stod som vanligt i duschen över en halvtimme.
Gjorde mig iordning och gick ner till mamma igen. Lämnade laptopen hemma denna gången.
Pappa Magnus lagade mat när jag kom ner och sen när vi hade ätit så åkte vi hem till pappa Magnus barns mamma och skulle fira Adam för han fyller 12 bast idag..
Var trevligt men jag var väldigt trött med så jag gäspade nog mer av tiden vi var där än vad jag sa något...
Så nu är man hemkommen... Alltid skönt.. Jeansen av och mjukisbyxorna på.. Så de ska va...

I morgon är det tandis som gäller.. *suck* Men i morgon är det även sista tiden med sen är man klar där....* JÄVLIGT SKÖNT*
Efter tandis så ska jag och mamma åka och stor handla. Mamma skulle handla en jävla massa i morgon så vi tar det efter tandis..

Förhoppningsvis så ska man träffa älsklingen i morgon med...


Åhh vad jag gäspar.. Tror det är dags för att göra sig i ordning för sängen snart och krypa ner...


OCH GRATTIS TILL CARRO SOM FYLLER 20 BAST I DAG MED... =) SYS NÄSTA ELLER??  =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahah inget jag precis länktat efter, men visst är de skönt att kunna gå på systemet själv..



Och tack ännu en gång =)

2009-01-18 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0