Snart

Nu skickade Carro och skrev att hon snart slutade.:D Så om en stund så kommer hon..:D

Fick veta idag att vi inte ska bila upp till Luleå för det är för dyrt.. Dom 3000 kr i bensin finns inte...
Och jag har nog inte 1355 kr i tågbiljetts pengar heller..:S Det var vad min biljett skulle kosta dit och hem..
Och då skulle jag och mamma åkt från Nässjö.. Men jag kan nog ta och fete glömma det där bröllopet.. =(
Det var 2 år sen jag var i Luleå sist och det var när mormor gick bort.
Jag vill dit, jag vill träffa mina kusiner,kusinbarnen min moster och Leif.. Jag vill även gå på bröllopet...
Men men.. Får väl se om man kan lösa dom där pengarna.


Sitter och saknar min älskling med väldigt mkt.. Men i morgon ska vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0