Mörrum och Kim

Flynn fick komma in på bilprovningen idag.. Det trodde vi aldrig han skulle få.
Nu är det tre ställen han får komma in på...
Brors bil gick inte igenom besiktingen men det var inte mkt fel, handbromsen och sen var det nyckeln till dragkroken och den hade ju inte mamma med sig.
När vi var på väg hem så släppte mamma av mig hemma på Brunnsvägen och jag gjorde mig iordning det sista sen kom hjärtat och hämtade mig...
Vi åt ute mat idag. Jag åt vikingrulle och han åt kina mat... Hade massa mys...
Sen körde älskling hem mig för jag ska tvätta i morgon bitti klockan 07.00 - 12.00.. Ska tvätta sängkläderna,täcken,kuddar, kläder och mattor... Segt men vad ska man göra... Segast är att man ska börja tvätta klockan 07.00 men det fanns ingen annan tid...

Sitter hemma hos Kim.. Hon har precis stoppat in blåbärspajen hon gjort i ugnen..:D Ska bli gott med fika. När jag kommer hem sen så ska jag ta bort sängkläderna och det från ena sidan. Ligger ju inte över hela dubbelsängen precis....

Detta är en underbar dikt
http://www.youtube.com/watch?v=GShTXhWcJI8
 

Dags att vara social nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0