Hemsk natt

I natt var nog den hemskaste natten på länge tror jag....
Har man en syster som ligger jämte en och hostar hela tiden så blir det inte mkt till sömn.. Hon låg och kollade på filmen ps i love you när jag somnade.. Klockn 04.30 i morse så vaknar man att tv:n fortfarande är på men hon sover... Vet inte hur många gånger man vaknade till av film musiken... Trodde jag skulle explodera..
När man klev upp så var man inte så glad.. Vaknade vid 7 tiden och kunde inte sova mer... Hade fått nog att man blivit störd så mkt...
Kl 08.00 kör jag och mamma ner till konsum för att handla frallor,kräm,cornflakes,multivitamin mm. Kommer hem är svin hungrig ska hälla upp krämen och ser att den har inte den färgen den brukar ha...
Kollade datumet på krämen... Självklart hade den ju gått ut den 29 januari.... Var totalt vansinnig.. Mamma sa att vi skulle köra ner igen och köpa ny kräm...
Kommer ner och ska kolla datumet på den krämen som stod på hyllan och den krämen jag tittade på skulle gå ut den 26 feb tog inte den heller.. Skulle ta och dra fram kartongen som dom andra krämerna stod i och skar mig på det... Började blöda.... Vansinng,trött och hungrig var vad jag var...
Sen handlade vi potatis,grädde och korv.. Skulle ha de till middag idag....
Jag som gjorde maten och hade den klar kl 13.00 när Britt kom hem på lunch... Mesta dels efter maten nu så har jag suttit och tjabbat med syrran... Är så arg på henne så jag hoppas hon tar bussen hem... Tror hon kan göra som hon vill och när hon ber en sänka musiken så sätter hon i sina hörlurar så de strömmar ut musik från dom.... Då exploderade jag.. Då hade jag ta mig fan fått nog....
Så nu tog jag min kära dator och gick upp så nu sitter man en våning ifrån henne iaf... Man kan absolut inte kalla detta syskon kärlek för de har de nog aldrig funnits för oss...
Sa till mamma att Flisan ska en spark i ansiktet... Mamma blev med vansinnig på oss för att vi höll på, mamma sa till oss att stänga av datorerna.. Phuuuu de kan hon glömma... Tänker inte sitta här och glo utan dator... Är redan så tråkigt här så man har ju inget annat val än tvinga till sig att spela.... Jag vill till Luleå nu där finns det massor att göra iaf och där kommer man ifrån syrran med... Ska inte ens sova på samma ställe..
Men men...
I morgon ska vi in till stan. Britt var ledig från jobbet i morgon... Ska kolla efter en puma mössa så man inte fryser öronen av sig i den kylan i Luleå....

Idag kan man tro att jag haft fredagen den 13....
Hade inte syrran hållt på så hade hon inte förstört mitt humör.....

Trött e vad jag är med. Funderar på vila en stund så man kan bli pigg och slippa vara sur och krängd....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0