God morgon!!

Igår kväll hemma hos syrran så satt vi och pratade och så...
Satt och käkade rostade fågelfrön. Rätt gott men jobbigt och äckligt och först ska man sutta bort saltet och sen ska man bita på den så det blir en spricka i den så man kan spotta ut de i handen och dela på de för att få frönet för att sedan igen stoppa in den i munnen.
Någon minut innan Carro kom så gick jag ut och väntade.. Vi skulle köra till mcd direkt. Skulle köra drivern.
Vi hade en sån där kupong igen. Köp en big mac meny och få en big mac på köpet.:D Hade även kupong med mc flurry. :D Köp en och få en på köpet.
Sa att jag ville ha smarties i min mc furry och Carro ville ha lion i sin..
Men när vi kommer till nästa lucka och får maten och glassen så finns de ingen smarties i min mc flurry.. :S
Jag hade fått daim.. Vad hörde dom med? Dom hade ju smarties precis jämte daimen..:S
När vi kommer hem till mig och börjar packa upp maten så ser vi att Carro inte fick sin dip heller som hon beställde..:S
Vad hörde dom med??? Dom var ju inte direkt stressade heller för det var helt folk tomt inne på mcd..
Inte en kotte till människa satt det där inne...
För är dom stressade och det är mkt folk så är det väl klart man förstår men ändå man ska inte missa något...
Tack för maten Carro, glömde nog säga det igår med till dig....

Nåväl.. Efter maten så satt vi och pratade med folk på msn.. Var väldigt roligt..:D
Carro körde hem och skulle logga in på sin data och vara med.. Vi satte in 3 pers i en msn ruta..:D
Sen när Carro kommit in på msn efter någon minut så var mina ögon så tunga så jag höll på slockna så jag fick stänga av datorn och vända på mig och somna istället.. Tog inte många minuter..:D 

Vaknade vid 07.30 idag.. Hade ställt alarmet på det men vaknade någon minut innan klockan ringde.. Skönt när man gör det så man slipper höra hur de börjar tjuta någon cm i från örat... 
Ska snart ta och slänga mig i duschen och börja göra mig i ordning.. Möte på arbetsförmedlingen idag. Känner verkligen inte för att gå dit. Känns som ett väldigt onödigt möte...
Sen varar det i 1 ½ timme med. Suck....
Får väl åka dit och se mega glad ut.

Kan nog inte åka med till Luleå.. Mamma är tvungen att beställa tågbiljetter idag och igår när jag ringde farfar så svarade inte han så dom var väl inte hemma, så där kunde jag inte fråga han om han kunde lägga ut till mig så länge.. Och min bror kunde inte lägga ut åt mig så länge.. *suck* Jag har längtat efter åka till Luleå och så blir det inte av denna gången heller.. Hade speciellt velat åka nu när min moster ska gifta sig.. Men piss i mississippi... Det kan man ju drömma om...  
Är så besviken...
Dessutom skulle jag haft med mig barnvagn och skötbord mm hem.
Jag vill verkligen åka. =(


Då får det väl bli duschen nu då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0