Bilder

Tidigt på morgonen någonstans i Norrland...


Nu är vi i Boden iaf


Sunderby sjukhus


Korridoren på tåget

Helt plötsligt så var vi bland massa snö. Bilden är tagen där min kusin bor

Ännu mera snö



Tidigt på morgonen. Vi kom hem till min kusin vid 08.00

Efter vi hade duschat och ätit frukost så åkte vi in till stan och då köpte moster dessa skor och benvärmare till mig.

Benvärmare och 3 par trosor som inhandlades

Massa snö utanför min moster

På lördagen åkte vi till mormors grav för att sätta nytt ljus och det var då jag flög baklänges i all snö.

Moster och mamma

Kusin Jea, Thyra och sis

Thyra

Jag hade tråkigt medans dom pillade på mobiltelefonen

Magen har växt till sig nu..

Låg och väntade på mat.

För Leif höll på med maten

Lite mer snö utanför min kusins hus

Avslutningsbild på min barnvagn jag släpade med mig hem från Luleå som jag fick av min moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0