Älsklingen, middag,

Älskling kom vid 2 tiden och då började jag laga middagen.. När lasangen var i ugnen så vispade jag vaniljvisp och diskade upp den disken som blev när jag lagade mat...
När lasangen var klar i ugnen så stoppade jag in blåbärspajen och sen satte vi oss och käkade..
Blev hur mkt lasange som helst över så jag ringde pappa och sa att han kunde köra inom mig på vägen hem och hämta maten så han kunde ha det till matlåda vilket han gjorde... Han blev glad..:D
Vid 17.30 så skulle älskling köra hem för han och hans polare skulle hitta på något...
Troligen åka pulka efter en bil... Dom är inte kloka..:D
Tänkte då kan jag gå ner till mamma en sväng men fick skjus av älskling ner så snällt..:D När jag klev ur bilen så ser jag syrran tittar fram genom busken och vinkar.
När jag kommer bort till henne så står hon och gör snölyktor och hon hade gjort något sorts djur...
När jag kommer in till mamma o pappa så står pappa och lagar middag och frågar om jag är hungrig... Absolut inte sa jag....
Så när dom käkade så satt jag och spelade det nya goldminer och bubble shooter på hamsterpaj...
Mamma frågade mig om jag kunde hjälpa henne och städa i morgon, så får väl va snäll och göra det.
Tänkte jag skulle gått hem vid 20.00 tiden men då började arga snickaren på tv:n och de ville jag se... Slutade med att jag och syrran inte gick hem fören kl 22..

Jag är hungrig nu så jag tror jag ska hitta mig något att mumsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0