4/8 -09

Nu var det en ny vecka igen..

Igår satt jag och pratade med familjerätten i en halvtimme i telefon. Allt kändes mycket bättre efter jag pratat med dom. Skulle be dom skicka ut en tid till mig så jag kommer dit själv och inte tsm med Leo´s pappa..
Hade även ett möte inne i stan igår så jag fick prata av mig... Mkt lättade igår..

På kvällen så kom Kim på fika..:D Alltid lika trevligt..

Natten till idag så sov Leo väldigt gott tydligen för han vaknade bara en gång i natt och det var 03.02.
Gav han mat och sen somnade han så gott igen.. La Leo jämte mig när han hade somnat.. Massa mys och ha han jämte sig när man sover..
Han vaknade klockan 07.30 i morse så då var det bara kliva upp och ge han mat och sen somnade han om igen... Han fick sova en stund innan mamma klädde på han...
Vi skulle åka till veterinären med Flynn för han skulle få sin vaccinationsspruta.. När vi kommer dit så är det fullt med bilar på deras lilla parkering.. Det var kaos.. Vi fick veta att det hade kommit dit folk oanmälda och det hade kommit in oanmälda akutfall så det var ju fullt med folk utanför mottagningen också..
Flynn hade tid 11.45 men vi fick vänta tills 12.33 innan det var vår tur och veterinären kom ut till bilen och vaccinerade han ute för alla rum var upptagna..
När vi var klara så körde vi till 121:ans grill.. Äntligen en snitchzel med bröd.. :D Har inte ätit det sens jag åkte till Luleå... Och det är länge sen...
Leo låg och sov så gott i bilen...
När vi kommer hem så är klockan 13.15 och klockan 14.15 skulle Leo och jag vara på BVC.. Så klockan 13.45 så promenerar jag, Leo, mamma och Flynn upp mot Mariegården.. Fy vad de var varmt... Fick slänga av mig fleecejackan...
När jag och Leo kommer in på BVC så säger inte Leo ett ljud.. Han låg helt nöjd och tittade och kramade Eva´s hand..
Idag vägde Leo 3750 g..
När vi var klara där så promenerade vi ner till konsum och handlade lite innan vi fortsatte den varma promenaden hem och när vi kom hem så åkte alla kläder av utom underkläderna... Var så varm..

Så nu har man inte mer än slappat framför tv:n... Är rätt trött idag..
Ska klippa av alla lapparna på Leo´s nya kläder.. Har inte orkat göra det... Måste tvätta dom också men inget man behöver göra nu eftersom han inte kan ha dom ändå eftersom det är storlek 62 i dom och det vill jag inte sätta på Leo nu me tanke på att 56 drunknar han nästan i..:D

Jaja nu ska jag fortsätta med mitt tv tittande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0