29/8 - 30/8 -09

Igår så kom Carro tidigt på morgonen och tog Leo medans jag duschade och gjorde mig i ordning. När vi var klara så kom mamma och hämtade oss...
Carro följde med in till staden och tittade med oss... Vi gick runt i staden för att jag skulle hitta dopkläder som pappa skulle köpa till mig...
Till slut gick vi in på esprit där jag hittade en svart lång skjorta som jag köpte.. :D Gick vidare in på glitter och köpte mig ett halsband och sen gick vi till lindex där jag köpte mig ett par strumpbyxor..
Gick till flaggenhuset för att fika, ingen av oss hade ätit frukost... Leo vaknade till och från i barnvagnen... Han kom inte riktigt till ro...
När vi hade fikat klart så trodde jag vi skulle gå till bilen men mamma sa att vi skulle till ronnebygatan... Frågade vad vi skulle göra där men hon sa inget så det var bara promenera dit..
Jag gick först med barnvagnen och gick förbi butiken understället där jag alltid köper mina BH. När jag passerat butiken så skriker både mamma och Carro stopp.. Vi skulle in där och jag frågade vad vi skulle göra där inne och då sa mamma att pappa skulle köpa mig en bh...
Var kul att ägaren kände igen oss... :D Har inte varit där inne på ett tag.. Prövade massa bhar..
Till slut hittade jag mig en chantelle bh... Chantelle är det märket jag alltid får köpa..
Mamma och Carro köpte också sig en varsin bh..:D När vi var klara så gick vi till bilen för att köra vidare till coop forum...
Skulle handla modersmjölkersättning till Leo och ett par strumpbyxor till.. Hittade mig en vattenkokare också som jag köpte.. Så nu kan man koka vatten igen.. Så trist att koka vattnet på spisen..
Sedan åkte vi vidare hem till mamma för en kopp kaffe, efter en stund så körde pappa hem mig och Carro till min lgh för jag skulle lämna sakerna + att Carro skulle ta sin bil och sin data.
Kör hem till mamma igen och då är middagen klar.. Köttfärslimpa med potatis och sås..:D 10 min innan maten var klar så kom Britt och Elis. Klockan 18.00 skulle jag o mamma vara nere i församlingshemmet och möta upp Leo´s pappa och farmor för att ställa i ordning och duka.. Carro körde hem till sin moder för att hälsa på..
Leo stannade kvar hemma hos mamma för han låg och sov så gott... Tyckte inte det var någon mening att hasa med mig han när han sovit så oroligt på dagen..
När vi var klara på församlingshemmet så åkte vi hem till moder igen där jag och Leo satt och väntade på att Carro skulle komma och hämta oss, vi skulle hem till mig och se dokumentären king of pop men när vi kom hem så hade dokumentären redan pågått i en halvtimme så det blev inget tittande. Jag började koka Leo´s flaskor och packa hans skötväska med kläder, blöjor,nappar mm. Carro körde hem rätt tidigt och jag fortsatte plocka och ha mig. Vid 22 tiden så kom Leo´s pappa på besök. Satt och pratade inför dopet mm.. 
Leo´s pappa körde hen vid hakv 12 och då gjorde jag mig klar för sängen..


Nu vaknar Leo får fortsätta skriva sedan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0