28/8 -09

Har varit en lugn dag och kväll.

Mamma hade ringt mig innan idag när dom var inne istan så jag ringde upp henne för att kolla vad hon ville... Hon sa att pappa skulle handla kläder till mig i morgon som jag kan ha på dopet... Jippieee... =) TACK PAPPA.. Så i morgon bitti blir det gå upp tidigt för att få Leo klar och hinna göra sig själv klar....
Hoppas Carro hinner komma inom mig i morgon bitti så hon kan ta Leo medans jag duschar... Annars hoppas jag mamma kan komma hit en stund innan vi ska åka...
Mamma sa annars att jag kunde promenera hem till dom klockan 8 på morgonen med Leo och göra mig i ordning där....
Vill inte lämna Leo själv medans jag duschar om han inte sover...
Ordnar sig alltid på något sätt...

Kim var här en runda när hon kom med bussen från stan.. Satt och babblade och drack kaffe.. Mamma kom vid 3 tiden och hämtade Flynn och då åkte Kim med mamma o pappa hem till sig.. Leo vaknade en liten stund innan mamma kom..

När Carro kom så ringde vi och beställde pizza.. Ingen som kan baka pizza nu förtiden tycker jag... Tog en tonfisk pizza och jag tror j*vla pizza bagaren har tappat ett helt saltkar i pizzan för salt var den...
Lilla Leo var fortffarande vaken då och klockan var närmare halv 5 när Carro kom.... Leo var på väg att somna många gånger men han gjorde inte det. När han väl somnade så tog det 2 min sen vaknade han igen och var lika pigg....
Söt unge....

Leo somnade inte förens vid 9 tiden ikväll, han har varit vaken i 6 timmar så nu kommer han nog sova ett par timmar... Tror han kommer börja vakna till liv vid 2 tiden inatt.. Leo fick även ett bad innan han somnade.. =)

Carro var fylle chaffis idag så när hon stack så började jag koka Leo´s flaskor, packade hans skötväska med ombyten,blöjor mm, diskade, plockade undan lite i lägenheten, plockade fram kläder till Leo som han ska ha i morgon mm så det är klart. Det enda jag behöver packa ner i skötväskan i morgon bitti är hans mat, flaskor, vattenflaska och napp..   

I morgon måste jag även köpa mer modersmjölkersättning till Leo.... Det varar inte så länge.. Köpte 3 flak häromdagen så det blir 36 tetrapack som snart är slut snart.. Har så jag klarar mig tills i morgon...
Har nan1 pulver men det tar sån himla tid innan vattnet svalnar ner till 40 grader.. Kokar det tidigt på morgonen men det svalnar inte förens framåt eftermiddagen.. Hade tänkt mig att köra med tetrapacken på natten och pulvret på dagen...

I morgon kväll ska jag, mamma, Leo´s farmor och Leo´s pappa ner till församlingshemmet och ställa i ordning inför dopet på söndagen...


Får förresten skriva ETT STORT GRATTIS TILL JOSSE OCH TOBBE SOM FICK EN SON IDAG 09.34 PÅ MORGONEN..
Hoppas allt gick bra och allt är bra med er....

Carro ringde nu precis och sa att hon kommer in vid 08.45 i morgon bitti och tar Leo så jag kan duscha och göra mig i ordning innan det blir dags för staden...  Skönt att veta det så man får duscha i lugn och ro....

Dags att kolla till lill killen i spjälsängen...
Blir snart sängen för min del också.. Måste bara dubbel kolla så jag har packat ner allt jag ska i skötväskan...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0