2/8 -09

Det går inget vidare med bloggen känner jag.. Men nu har man fått tillsägelse med att man ska bättra sig på detta...
Ska försöka.. Kan inte lova något men ska iaf försöka skriva så fort man hinner...

Säger bara att det finns gott om funtade människor i denna värld....
Blir så irriterad...


Idag så var mamma och pappa i Karlskrona och hämtade en annan barnvagn till Leo...
Min moster köpte en emmaljunga classic duo till Leo...
Den barnvagnen jag hade var inte så bra ändå....

Leo ligger och sover så gott i sin säng.. Han vaknar nog snart, han har sovit i ett par timmar...
I natt höll han liv...
Han började redan vid 00 tiden...
Sen var han vaken vid 01, 03, 04, 05.. Blev inte så mkt sömn för min del inatt...
Vid halv 7 i morse så somnade han på min axel...
Gick och la han i sängen och sen ställde jag mig och kokade hans flaskor och kokade kaffe... Ammningen funkar inte som den ska längre.. Så det är väldigt mkt modersmjölkersättning som gäller nu... Har försökt med allt jag kan komma på...
Ammningssprayet, svagdricka mm..
 

Igår kväll var jag så chokladsugen, ställde mig och gjorde chokladpudding.. Men som sagt så går det inte äta allt för mycket utav det förens man mår illa.. Usch nu lät det som jag tog värsta tallriken med chokladpudding men så är inte fallet.. :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Vem e de som e funtad menar du? :)

2009-08-05 @ 18:08:31
URL: http://marangswiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0