18/8 -09

I söndags kväll så var Carro här och hjälpte mig flytta hem mina saker..
Vi var även inne på city gross och handlade lite.. OCH där gjorde jag ju självklart bort mig.. Stod vid mjölkdisken för att hitta den filen jag ville ha, trodde Carro stod jämte mig och jag hittade bara lättsockrad fil och det var ju den jag skulle ha egentligen men fick för mig att det inte stod lättsockrad på den jag skulle ha.. Så jag säger vadå lättsockrad, här bantar vi inte och tittar till vänster om mig eftersom jag trodde Carro stod där men där stod en 35-40 åring och på andra sidan om honom stod Carro.. Jag blev alldeles röd i ansiktet och började skratta och det gjorde även han...
När vi handlat klart så åkte vi hem till min lgh för att dimpa av matvarorna och sedan åka hem till moder för att hämta Leo.
När vi kommer hem till min lgh igen så börjar vi laga middag.. Klockan var över 8 på kvällen.. Man får ingen matlust när man lagar mat.. Jag orkade knappt äta något.. Hade ingen direkt matlust heller..

Sen vid 22.30 så kom Leo´s pappa och hälsade på Leo men Leo låg och sov när han kom.. En timme efter att han hade kommit så vaknade Leo.. Så han höll och matade Leo.
Kände att det är lika bra och släppa allt.. Hade fått göra det sen iaf, varför dra ut på det??
Satt och pratade en massa...

Gick bra och sova med Leo själv hemma i lägenheten..

Igår var det måndag och mamma ringde mig vid halv 11 och sa att hon skulle komma om en stund. Okej sa jag.. Mamma skulle komma för att hjälpa mig sotera och lägga ner Leo´s kläder i hans låda och stryka lite kläder. vi rensade bort lite kläder mm.. *Stryka är inte min starkaste punk*
Klockan tickade och det gick en timme, det gick 2 timmar och det var en j*vla lång stund, sen ringer mamma och säger att jag ska sätta på kaffe efter 2 ½ timme..
Kim kom också på eftermiddagen... Leo höll låda halva förmiddagen och hela eftermiddagen... Han vägrade somna.. Han bara skrek och skrek..
Kim springer över till pizzerian för att hämta pizza till oss.. Var svin hungrig.. Men pizzan var inte alls god och eftersom Leo höll låda så hann mina pizza kallna så det var bara slänga skiten...
Vid halv 7 på kvällen så har Leo fortfarande inte somnat. Ringer till mamma för att be henne ringa Bert (grannen) och kolla om han har tagit hem sin slagborr från jobbet.. Tror Leo skrek så igår för att det var alldeles för ljust i mitt sovrum.. Har inga persienner (stavning?) heller..
Men mamma kom och hämtade Leo så jag fick lite barnledigt... Trodde mamma skulle komma tillbaka med Leo sen när han hade vaknat men istället så ringer syrran och säger att dom kommer och lämna Flynn till mig för att det blir lite svårt för mamma att ha både Leo och Flynn.. Och då frågade jag syrran men mamma kommer väl och lämna Leo sen men det skulle hon inte, Leo skulle sova hos mormor...
En stund efter så kommer Daniel och hämtar Kim... Jaha då satt man själv i lägenheten och helt tyst var det.. Är inte van längre att det är så tyst så vid 21 tiden ringde jag mamma och sa att jag promenerar hem till henne, då sa mamma att jag kunde sova hemma i min lgh så jag kunde få sovmorgon... Men det hade jag ingen lust med, var alldeles för tyst hemma så jag sa att jag kommer upp. Mamma sa att jag skulle ta med lite saker till Leo... 
Så när jag packat ner hans pyjamas mm så började min promenad... 
När jag hade mindre än 5 min kvar att gå så ser jag att killarna på brandstationen slutar och hoppar in i sina bilar för att köra därifrån, jag gick på vänster sida av vägen som man ska göra med Flynn och där finns det inga lampor och jag var svartklädd.. Helt plötsligt ser jag ena bilen kör om den andra bilen på insidan av vägen och där gick jag... Jag fick panik. Fick upp hjärtat i halsen.. Såg bara bilen närmade sig emot mig på insidan.. I sista sekund ser föraren mig och svänger ut. Jag hade panik. Panik hela vägen hem till mamma....
Leo låg och sov ännu när jag kom hem till moder... Han somnade i barnbilstolen när mamma skulle hämta han vid 18.45 och sedan dess hade han sovit..

Somnade rätt tidigt i mammas sova.. Var helt slut i hela kroppen...När jag ska gå och lägga mig vid 23 tiden så vaknade Leo... Men mamma tog Leo så jag fick gå och sova...
 
Leo vaknade bara en gång inatt...Trodde han skulle vakna fler gånger..  

Sen vaknade han halv 8 och sen var det ingen ide att sova mer... Inte för min del.. Var rätt pigg..
Leo somnade inte heller om efter frukosten... Han somnade inte förens vid halv 1... Han har bara skrikit idag med...
Men han sover så gott nu..

Jag trodde det var den 18 augusti i morgon onsdag.. Hade helt ställt in mig på det..
För jag visste att jag hade bvc den 18:de...Sen när Kevin kom hit och öppnade sin post så frågade han mig vilket datum det var och jag sa att de var den 15 augusti idag... 
Han bara nej det kan inte stämma, de måste va den 18:e.. Jag ba nej de ska va det en onsdag för då har jag BVC. Kevin tog fram sin mobil och sa att de är det idag.. Jag ba shit jag har BVC idag och jag har min BVC bok hemma och tiden hade jag totalt glömt bort..
Tror jag skulle va där 13.15 men eftersom klockan nästan var 13.00 så fick vi ringa till Eva och ändra tiden... 
Så jag ska till BVC i morgon istället....


Ikväll kommer Leo´s pappa en runda för att hälsa på Leo...
Innan han kommer så kommer Carro...:D Vi ska dra en fika som vi alltid gör... =)

Ska ta och kolla till Leo nu sen ska jag ta mig en kopp kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0