16/8 -09

Kan börja med att skriva att min älskling är en månad gammal idag.. =)

Helgen har varit lugn..

I fredags eftermiddag kom Carro så då åkte vi hem till min lgh och städade den.. Bäddade rent i Leo´s spjälsäng, slet bort mina sängkläder, packade upp alla 10000 påsar med saker i, Carro sprang runt med damtrasan, jag damsugade och Carro skurade golvet...
Toan sket jag i och ta den dagen för jag har 1000 saker där inne som jag inte vet vart jag ska ställa....
Eftersom min toa inte är så stor så åkte min smides hylla ut när skötbordet skulle in och alla sakerna som stod på hyllan står på fönsterbrädan, ovanför badrumsskåpet och på golvet.. Vet inte alls vart jag ska sätta dem.. De är schampoo o balsam, smink, parfymer, hårspray, hårfön, plattång, ansiktsprodukter mm...
Mitt badrumsskåp får det inte heller plats i för att de är såå liiiitet... Funderar på köpa en hylla men man får inte göra hål i väggen inne i badrummet...
Någon som har något förslag????


Igår förmiddag så hade Kim skrivit till mig på msn, men eftersom jag hade fullt upp med Leo så kunde jag inte läsa vad hon hade skrivit utan såg bara att hennes ruta blinkade...
När jag kunde så ringde jag upp henne... Hon frågade mig om jag hade ätit frukost och det hade jag inte gjort så Kim sprang inom coop och köpte frallor innan hon kom hit..
Leo hade precis somnat när hon kom hit så då gjorde jag kaffe och Kim dukade fram för frukost..
Frallor och kaffe.. Mums... Kan inte bli en godare frukost..:D
Sen satt vi och pratade och drack ännu mer kaffe.. Till slut kom vi in på gamla minnen... Garvade så tårarna rann på mig...

Idag sker det väl inte så mkt.. Vad kan man begära på en söndag??
Leo vaknade 2 gånger inatt...
När han vaknade till liv vid 8 tiden i morse så höll han sig vaken ett bra tag och somnade inte om förens vid 10 tiden.. Han sov en halvtimme innan han vaknade till liv igen...
Så nu har mamma gett han lite modersmjölkersättning så han har somnat om igen...

Nu ska jag gå och kolla till Leo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0