14/8 -09

Klev upp halv 7 i morse. Leo låg fortfarande och sov..
Gjorde mig kaffe och slängde mig i duschen..
Lee och Ida skulle hämta mig vid 8 tiden, skulle åka in till stan till Coop och handla modersmjölkersättning.. Hade bara ett litet tetrapaket kvar.. Leo stannade hemma med mamma.
Lee och Ida kom inte förens klockan 9..
Skulle handla sköljmedel till Leo också men de jag ville ha fanns inte så jag köpte inget.. Han har fortfarande en halv flaska kvar med sköljmedel så de är ingen panik..
Köpte en förpackning med pulver och 8 st halv liters förpackningar med modersmjölkersättning så nu lär han klara sig ett tag..:D
Efter Coop så åkte vi till apoteket, jag skulle handla minifom..

Innan jag åkte hemifrån så skrev jag en lista på vad jag skulle ha på coop men jag glömde skriva upp frallor och tänkte men de kommer jag ihåg.. Men ikke att man gjorde det.. När vi var på väg hem så kom jag på att jag skulle handlat frallor..
Stannade vid Coop här i Svängsta och handlade det..
Så när vi kom hem så var det duka fram frallor och göra kaffe...

Håller på koka Leo´s flaskor i köket nu... Leo ligger och sover igen.. Han börjar hålla sig vaken rätt länge nu..
I eftermiddag så kommer Carro och hon ska vara så snäll och hjälpa mig med min städning i min lgh...
Leo ska vara hos mamma så länge..

Tänkte jag skulle ta och vila en stund efter jag kokat klart hans flaskor så man orkar med i eftermiddag.. Är dunder trött idag..


Dags att ta bort flaskorna från kastrullen.. Dom har kokat i en kvart nu... 
 


Kommentarer
Postat av: Paula

Nej, det har knappast med värmen att göra.

2009-08-14 @ 17:21:49
URL: http://paulacarolineryberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0