13/8 -09

Då var det torsdag idag.
På söndag är mitt hjärta en månad gammal.. Tiden har gått fort...

Idag vaknade jag klockan 9. Var skönt och få sova annars brukar jag vara uppe vid 7-8 tiden på morgonen...
Var uppe vid 6 tiden när Leo vaknade och värmde modersmjölkersättning, la mig ner i sängen igen med morgonrocken på.. Leo låg på armen.. Han somnade efter att han ätit upp och jag somnade. Vaknade med täcket på mig.. Det var lite varmt...

Skulle haft ett möte inne i stan idag men jag ringde och avbokade det.. Orkar inte hålla på fara runt... Känns inte som man får lugn och ro utan att man ska behöva fara överallt...
Finns andra saker att göra än bara hålla på fara runt...


Ska ta och käka lite frukost och sen blir det duschen för min del innan Leo vaknar till liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0