12/8 -09

Hade ställt alarmet på klockan 7 i morse men när alarmet ringde så har jag tydligen stängt av det i sömnen..
Vaknade klockan 8 och då fick jag panik...
Hade möte på familjerätten klockan 10.15, väckte mamma och sen var det full rulle med stressa för att hinna duscha, klä Leo, ge Leo mat, packa Leo´s skötväska mm...
Men vi hann... Precis innan vi skulle köra så ringer min mobil och då är det Anna från familjerätten som frågar om jag tar lilla Leo med mig.. Jaa säger jag..Tänkte vart skulle jag annars lämnat honom..
Leo´s pappa hade varit på familjerätten igår men han skrev inte på faderskapet utan han ville ha faderskapstest.. Så han hade lämnat DNA igår och jag o Leo skulle göra det idag...
Han hade sagt till Anna att han nästan är säker på att han är pappa men ändå ville lämna DNA...
Sen skulle jag skriva på några papper och fick se hans papper också och där på faderskapsfrågan så hade han kryssat i tveksam/osäker..
Det är han som är pappan till 100%.. Jag är inte den som är otrogen mm när man har ett förhållande.. Men men.. Gör inte mig något...
Jag lider inte utav det...
Efter mötet så gick jag till Rolands rullande bageri och köpte winerbröd och frallor.. Åkte hem till mamma och fikade, Lee, Ida och Danne kom med hit och fikade...
Sen var det dags för att åka till BVC och väga Leo... Nu väger han över 4000 g.:D
Eva sköterskan smorde något mellan benen på Leo så han blev blå... Det har ju varit så kvavt och varmt ute så Leo hade blivit lite vissen mellan benen..
Fick med mig sån blå sörja hem som jag ska smörja Leo varannan dag med...
Leo somnade i famnen på vägen hem..
La han i sin spjälsäng när vi kom hem.. Satte mig vid datorn för att lägga upp någon bild på bilddagboken och helt plötsligt så bara dör min laptop... NEEEEEEEEEEJ.. Vägrade starta och strömsladden var i.. Ringde Fujitsu Siemens för att be dom komma och hämta min data.. Har ett sånt skydd ifall min data går sönder så kommer dom och hämtar den hemma hos mig.
Men han nissen sa till mig att ta ur strömsladden, trycka på startknappen i 10 sek och sen dra ur sladden och batteriet och sen pröva starta datorn och då startade den...  Då var det någon överspänning på datorn sa han nissen på Fujitsu Siemens.. När vi la på så försökte jag få in batteriet i laptopen igen.. Jag inte teknisk så det tog mig ett par minuter innan jag fick in det.

Idag har jag postat iväg bilderna på mig och Leo som jag förstorade ifrån tidningen till moster, kusin Nina, kusin Jea, Britt och min farmor och farfar..
Ska ta och skicka en bild till min bror i Norge med.. Har precis fått hans bostadsadress på msn så jag ska ta och göra i ordning ett kuvert och lägga ner bilden... 

Mamma frågade mig innan idag vad vi skulle ha till middag och eftersom man har så dålig matfantasi så sa jag vi kan äta mannagrynsgröt... Visst det är ingen middag men det är gott.. =)

Jag tror jag ska ta och beställa en tid till Marie för massage, känner att min rygg behöver detta... Lee stod och tryckte på mina axlar innan och det var så skönt.. Ingen som masserat mig på över ett år.. Pappa brukar massera min rygg men eftersom man har haft en stor graviditetsmage så har man inte kunnat få någon massage eftersom jag inte kunnat ligga på rygg... 


Ska ta och göra i ordning min brors kuvert nu och sen ska jag ta och kolla till min älskade son... 


Här är bilden på Danne och Leo som jag glömde lägga upp i förrgår.. Var egentligen inte denna bilden på Danne och Leo som jag skulle lägga upp men den andra var så suddig.. Denna bilden tog jag igår på dom...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0