Vill till Ikea nu

Detta köksbord ska jag ta och köpa mig på Ikea och sälja mitt barbord.
Nu är det bestämt att de ska säljas.. Känns ändå vedemodigt att sälja det..



Ska köpa mig denna sängstommen också men har inte bestämt mig vilken färg...
Om jag ska ha den i ekfaner eller om jag ska ha den i svartbrun...
Vilket blir snyggast tror ni?

Helt SJUKT att dom vill ha 249 kr för en rullgardin bara för att man behöver den i större storlek..
Men måste ju ha den annars kommer man ju inte kunna sova..



Soffbordet har jag inte riktigt bestämt mig om ännu om man ska ha det.


Detta påslakanet älskar jag!!!



Och jag ska köpa madrassen till spjälsängen.





När ska vi åka till Ikea?
Jag vill dit nu....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ang det där soffbordet, vi har ett sånt fast ett vitt, det är helt värdelöst. billigt och bra, men ibland undrar jag om det inte vore värt att slänga ut lite pengar på det. lacken lossnar snabbt på det bordet, tyvärr.

2009-04-18 @ 09:03:04
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0