Lördag - Söndag

Igår kväll så slängde jag mig i duschen och sen slängde jag på mig mjukiskläderna innan Carro kom och hämtade mig..
Åkte inom mcd på vägen till Carro.. Köpte oss en varsin cheeseburgare och en varsin mc flurry....
Kommer hem till Carro.. Emelie och Akke var också här dom väntade medans Carro hämtade mig.. Sedan kom Roger också intrillade... Men han var här i 10 min och sen cyklade han hem...
Vi satte i gång en film Emelie hade hyrt.. Fullt hus 2..:D Haha den e för bra..:D
Efter filmen så körde Emelie och Akke hem.. Jag och Carro satt och kollade på något dåligt program på tv:n.. Who´s your daddy tror jag de hette....
Sen blev det lägg dags.. Vaknade vid halv 3 i natt. Helt klar vaken.. Låg vaken en timme och sen somnade man om igen...
Vaknade vid 7 i morse när Carro fick sms men somnade om igen och sen vaknade jag vid 10 tiden när kyrkklockorna började ringa.. När jag vände mig om så hade Carro redan gått upp...
Klädde på mig och gick ut i hallen, ställde mig och väntade på att Carro skulle bli klar inne på toan...
Sen när hon kommer ut säger hon att hon ska gå och köpa frallor.... Vad gott..:D
Medans jag tvättade av ansiktet och borstade tänderna så gick Carro till mat öppet...
Sen blev det frukost... Nu har Carro gjort sig halvt i ordning.. Jag är redan klar....

Vi ska köra ner till Olofström en runda.. Vi ska till maxi.. Carro ska handla köttfärs och såna saker till tacos och hon ska ha en sopborste med skyffel..:D
Ska träffa Jonte och dom en runda med när vi ändå är där nere.....


Carro =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0