Hemsk dröm!

I natt hade jag en hemsk dröm, ska se om man kan förklara den...
Först hade jag ett jobb och på det jobbet jobbade en kille som jag känner i vanliga fall och han jobbade som kock vilket han gör i verkligheten också..

Sen helt plöstsligt så skulle jag kremeras, där låg jag på båren helt frisk och gravid..
De var 2 personer i fast i olika rum. Det var som ett hål i väggen som ett måttband gick genom och mellan dom 2 väggarna så stod det en person på en varsin sida...I de hålet så fick bara ett måttband plats som dom drog fram och tillbaka.. Och ena rummet var gips rum.
Dom skulle ha måtten på mina armbågar och fingarar mm...  Varför vet jag inte men tror de handlade om att man skulle få plats i den där ugnen....
När dom mätt varje kroppsdel så satte dom även gips på.. Så när dom hade mätt mina armbågar så hade jag gips på dom..
När dom hade mätt mina armbågar och satt gips på dom så får dom helt plötsligt ett akut larm..
Och då fick jag veta att de var den killen jag hade jobbat med men att nu var han gammal och hade dött av en sjukdom han hade....
Vet inte riktigt hur jag fick ihop allt. Men när dom hade tagit det akutlarmet så kom dom tillbaka och började mäta och sätta gips mm på magen...
Till slut så låg jag helt in gipsad...
Efter kremeringen så skulle dom samla ihop min aska och sen ställa den i kylrummet...
Men innan jag åkte in i ugnen så vaknade jag till liv ur min hemska dröm...
Vet inte alls hur det gick ihop sig men på något vänster gjorde de det.....
Allt kändes så verkligt och de kändes precis som de verkligen hade hänt....




Jag undrar om de är nu man ska ta och skriva in sig på något mentalsjukhus eller något...:S

Inte normala drömmar.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0