6/7 - 7/7

Igår när jag kom hem så gick jag hem till Kimpalaninen...
Jessica var också där.. Satt och fikade..
När Kim började med maten så tänkte jag gå hem men då skulle Kim bjuda på middag..
Blev hennes goda kyckling gryta med ris och sallad. Såå mega gott...
Vi satt och kollade på färjan 2 samtidigt som vi satt och åt middagen.. När Daniel körde till jobbet så började jag och Kim baka blåbärspaj.. =)
När den var färdig satt vi o mumsade på pajen..
Satt och kollade på tv och muppade oss framför datorn... Till slut blev jag så trött så jag somnade i Kims soffa och då var de dags att gå hem och sova...
Kom hem, gjorde mig i ordning för sängen och sen släckte man lampan och slocknade...
Idag vaknade jag vid 9 tiden men var så extremt trött så jag somnade om igen.. Vid tio tiden så ringde mamma.. Klev inte upp då heller.. Låg och sov tills klockan var 12 och sen klev jag upp. Kände mig fortfarande mega trött. Var inte alls utvilad men tänkte att jag inte kunde sova mer...
Vaknade till liv och gick ner till moder.. Där nere var de full fart på städning..
Rinde telefonbanken hela tiden för att se om mina pengar hade kommit in men de hade dom inte... Till slut ringde jag dit igen efter klockan 2 och då hade dom kommit in så då tog jag Flynn och gick hem och hämtade mina 2 räkningar och min internetdosa.. Ena tandis räkning och andra hemförsäkringen... Gick ner till mamma igen och betalade dom och sen åkte vi till City gross och handlade lite...
När vi kom hem från City gross så stannade vi vid mitt så jag sprang in och lämnade mina matvaror och sen fortsatte vi ner till mamma.. 
Pappa hade förberett grillen som vi ringde och bad om att han skulle göra.. Så när vi kom hem så var det bara slänga på korven på grillen...
Käkade och sen inväntade jag på att Carro skulle plocka upp mig från mamma.... 
Carro kom vid 19.45, åkte hem till mig och satte på kaffe o fikade lite och sen sprang vi upp till vinden och kollade vad som fanns i lådorna.. Såg att jag hade 2 tomma kartonger... Haha alltid något..:D Dom andra var packade med saker.. Carro hade med sig 4 kartonger till mig också som vi packade fulla.. Packade ner handdukarna, påslakan,lakan,örngott,dukar mm..:D 
Så nu har jag inga kartonger igen.. Rensade min gaderob med när vi ändå var i farten..:D 
Nu har Carro kört hem och jag sitter och varvar ner..:D 
Jag vill bara flytta nu, börja flytta över mina saker lite smått till den andra lägenheten men får iaf vänta 2 veckor till... 
Ska kolla med Eskil när han är där o målar o tapetserar om jag kan börja städa av den lägenheten lite smått... Om han är klar i sovrummet så kan man ju städa där eller om han är klar i vardagsrummet så kan man städa där... 
Vill bara att allt ska vara klart så snabbt som möjligt....
Inte alls roligt och bo med massa kartonger i en etta.. 
Men men de löser sig tids nog..:D 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0