21/4

I morse så ringde mamma och väckte mig. Hon berättade att dom är och lägger golvet i min tvåa..:D
Klev upp slängde mig i duschen och sen när jag var klar så ringde jag Åsa på familjerätten men hon var inte där så spelade in ett medelande till henne..
Ringde vaktmästaren Ola´s mobil men då svarade Uffe, frågade han om nycklarna och han sa att jag troligtvis får dom denna veckan.. Frågade Uffe när dom hade börjat lägga golvet och då sa han att dom hade börjat igår... Men jag skulle ringa Ola i morgon när han var tillbaka och fråga han om nycklarna och så...
Ringde Ann-Kristin på arbetsförmedlingen men hon skulle återkomma i morgon så får ringa henne då...

Promenerade ner till mamma... Låg där och inte gjorde något..
Följde med mamma till Olofström för hon skulle till läkaren.. Medans mamma var där inne så gick jag och ida en promenad med Flynn...
När vi kommer hem till Swinget igen så hoppar jag av vid mitt... 


Ska snart börja laga mat, ska ner till tvättis och boka tvättid och sen försöka packa ner lite till hade jag tänkt mig... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0