Torsdag

När något händer och det känns såå kallt
Det enda man ser är mörkrets fall,
jag försöker se upp till himmelen nu
men jag kan inte se dig någon mer och ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv och vad ska jag göra utan dig?
Jag gråter ofta och vad ska jag göra utan dig?
Alla minnerna när du såg i mina ögon och ingen kan få dig tillbaka nu.
När allting var som svårast för dig så sa du adjö och lämnade oss kvar
Mina tårar faller för min saknad är så stark, så mycket till du hade men nu är det över
Ännu ser jag dina tårar, ännu hör jag din röst, jag kommer ihåg ditt leende, jag kommer aldrig lämna dig
Jag gråååååter ofta och vad ska jag göra utan dig och alla minnerna där när du såg i mina ögon och inget kan få dig tillbaka nu
nej inget kan få dig tillbaka nuuuuuuuuuuuu


Den är såå bra......Linn från lilla melodifestivalen som skrivit den låten.....
http://www.youtube.com/watch?v=K0x2eBgqxJc



Vad har man gjort idag??
Hmm tvättat och varit hos Kim på fika.... Diskat och lagat mat och haft mej med...:D
Sitter och väntar på att Marie ska ta och ringa så ska vi ta en cigg ihop....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0