Kväll

Tvättade allt utom 2 maskiner... Orkade inte tvätta mer.
Bokade en tvättid i morgon från 10.00  - 13.00 för att tvätta upp resten men frågan är om man orkar gå upp så tidigt.. Känns som man varit uppe tidigt varje dag i ett halvår minst...
Men det stämmer ju inte riktigt.. Varit uppe tidigt ett par dagar iaf...
Efter jag hade tvättat klart och vikit tvätten och lagt in den där den ska vara så började jag på maten....
När jag skulle sätta mej och äta så satte jag på dvd filmen vingar av glas med, länge sen man såg den men den är så bra..
Men hann inte se hela filmen för sen gick jag över till Hanna och tog några koppar te.. Vi satt och pratade om allt möjligt från bebis kläder till leksaker,sängar,tvbord och pojkar... Var väldigt trevligt.. Hanna hade varit i Kristianstad idag och shoppat på rean.. *AVIS*
Så kom hem från Hanna för en stund sen...
Sitter och funderar på om man ska dra täcket över huvudet eller om man ska sitta och snurra runt på nätet någon timme till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0