Dagen och kvällen

Efter vi hade ätit frukost idag så frågade jag mamma och pappa om vi skulle köra till Ikea.. Men det ville dom ju inte, försökte tjata mej till att vi skulle åka dit...
När dom gick så gick jag efter och frågade om vi skulle åka till Ikea men nej då....
Mamma och pappa skulle köra ut mot den nya 29:an och gå i skogen med hundarna så dom fick springa av sig.. Jaja tänkte jag har man inget vettigare att göra så kunde lika gärna jag också följa med och det gjorde jag... Men hade inga varma kläder direkt... Men det gick an än då....
Sen när vi kom hem igen så gick jag bara och lullade runt i lägenheten och visste inte vad jag skulle ta mej till.. Tog min data till slut och gick in och slängde mej i syrrans säng och låg där och surfade runt...
Gick hem sen, tänkte då kan man väl lika gärna plocka här hemma istället eller något...
Gick hem började laga mat och sen kom Kim ner och vi satt här och pratade och hon drack kaffe och vi kollade på lilla jönsonligan som gick på tv:n...
Sen gick Kim hem och skulle duscha och en stund efter hon gick så kom Jenny ner..
Så satte på nytt kaffe och satt och pratade och så...Sen kom Kim ner igen... Sen plingade syrran på dörren med hundarna och ville komma in på en kopp kaffe..Så hon tog en kopp kaffe och drack upp det och sen gick hon hem igen...
Användt upp en hel toarulle till nu som snytpapper och det riktigt svider under näsan... Smorde mej under näsan och det kom en brännande smärta samtidigt som det sved som fan....
Ska snart ta och vika tvätten och sätta in den där den ska vara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0