Väntar

Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp, dom skulle ringa 11.42.
Vill ha en tid så läkaren får lyssna på Leo´s lungor eftersom Leo rosslat nu i 3-4 dagar och han har varit förkyld en längre tid, haft feber till och från.. Tog tempen på Leo innan och visade 38,2 i temp.. Har bricanyl hemma som jag gett Leo men tycker inte det gjort någon nytta för han fortsätter rossla..

Det är så surt att sitta hemma och bara glo. Har ingen att prata med mer än Leo och han säger inte något tillbaka mer än på sitt sätt..

Jag ligger efter med skolarbetet eftersom både jag och Leo legat sjuka så länge. Jag vill bli frisk så jag kan komma igång med skolarbetet...
Social omsorg kursen startade idag också men som tur väl är så skulle den läraren iväg så på onsdag ska vi börja med kursen..

Ska ta och sätta på Leo kläder så han slipper gå i pyjamas hela dagen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0