Dagis och 8 dagar kvar

Denna dagen började med försovning... Typiskt
Leo skulle vara på dagis vid 9 hade jag tänkt men vi vaknade 08.40 så där sket de sig... Ringde dagis och sa att Leo kommer vid 10 tiden..
Jag stressade duktigt för att hinna duscha innan vi skulle gå till dagis och jag hann.... :) Mickaela, Liv och Disse skulle med promenera med oss till dagis..
Vid 10 var Leo på dagis så då kunde vi lungt lunka hemåt och gå inom affären... :) När vi kom hem så följde jag med in till Micka en stund på en kopp kaffe.. :) Nu ska jag ta och sätta mig o plugga innan busfröet ska hämtas, vilket är om 2 timmar.. :)


Nu är det 8 dagar kvar innan jag och Kimpa åker på 2 dagars kryssningen med DFDS Seaways.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0