13/9 -2010

Usch vilken tråkig dag och vilket tråkigt väder...
Mina fötter blev blöta på vägen till dagis och när vi kommer fram till dagis så är blev skorna och fötterna ännu blötare.
På dagis har dom stenplattor och där körde jag med vagnen och inte såg världens största vattenpöl och pölen går inte undvika heller man måste gå i den för att komma dit man ska.. Yeej vattenfall i skorna... :(
Jag och Veronica palskade med våra blöta fötter och skor ner till affären innan vi gick hem.. 
Jag ska börja sätta igång med pluggandet nu så man får lite gjort innan Leo ska hämtas.. Jag har absolut ingen ro till att plugga idag, känner mest för att gå och lägga mig en stund till men det kan glömmas... 




 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0